Titulní obrázek

Alfa Romeo 4C - interiér

Automobilka Alfa konečně zveřejnila fotografie interiéru nového sporťáku 4C. Nic závratně nového však vnitřek auta neukáže.

Sporťák Alfa Romeo 4C se představí v sériové podobě na autosalonu v Ženevě a prodávat se začne ještě do konce roku i u nás. Označení 4C navazuje na slavné modely z minulosti, jako byl třeba osmiválcový 8C a šestiválcový 6C.

Při konstrukci byly použity lehké materiály jako uhlíková vlákna a hliník. Je tu i poměrně malý motor - ale přeplňovaný. Čtyřválec 1750 TBi o objemu 1,75 litru s turbem je umístěn uprostřed za sedačkami a pohání zadní kola. Je celý z hliníku, má přímé vstřikování, proměnné časování ventilů a systém eliminující "turbodíru".

Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.

A s pohonem zadních kol souvisí jedno překvapení, se kterým možná ne všichni budou spokojeni. Bude tu jen dvouspojková automatická převodovka s pádly pod volantem, nikoli klasický manuál. Například v centrálním panelu úplně chybí kulisa řadící páky, režimy se volí tlačítky.

V interiéru najdete klasické prvky Alfy Romeo, sportovní sedačky a doufejme že i akceptovatelnou ergonomii a dobrou pozici za volantem. Je tu známý ovladač DNA, kterým si nastavíte jízdní režim auta - od ekonomického přes komfortní po dynamický.